Suntem în an electoral. Totul e pentru încă 3 ani liniștiți și încă unul de lăudăroșenie.

Nu înțeleg o chestie. Au fost zilele Mihai Eminescu. A fost înmormântarea unuia dintre cei mai mari economiști ai municipiului, Valerian Sănduc. Nu am avut ocazia să-l cunosc decât vreo 4 ani mai bine. Mi-a aduc bine aminte că-mi spunea mereu Oana și nu Ioana, un om care într-adevăr a reprezentat cu adevărat o valoare pentru orașul Botoșani. O să-mi rămână în minte asta mult timp! Dumnezeu să-l odihnească în pace!

Spuneam că au fost zilele Mihai Eminescu, a fost și înmormântarea lui Valerian Sănduc. La niciunul din cele două nu a fost prezent și primarul Ovidiu Portariuc. Dar în niciunul din articolele din presă nu am văzut vreo remarcă vizavi de absența edilului-șef. Și vorbim de două evenimente importante. Unul pentru oraș, altul pentru o valoare a orașului!

Bine, am citit nenumăratele ieșiri ale primarului referitoare la aprecierea și respectul pe care i le poartă, că vrea să-i dedice o sală din Primărie lui Valerian Sănduc. Dar din atâta respect, nu merita efortul să-l conducă pe ultimul drum?

Mă îndoiesc că  fiind acolo presa n-ar fi relatat prezența acestuia. Dar, așa cum spui despre apariția cuiva la un eveniment, mi se pare la fel de firesc să-i sesizezi și absența. Măcar câtă vreme ești primar și reprezinți orașul!

În fine, aș vrea să mă simt reprezentată de acest primar în oraș, dar nu pot. Nu pot să mă simt reprezentată de un om care apare doar în ultimele luni din ultimul an al mandatului. Nu pot să mă mint că mă simt mai bine trăind în oraș și mai ales nu pot să uit că a promis în 2012 că face locuri de muncă. Multe. Și locuințe pentru tineri și abia acum spre final de mandat revine cu aceeași promisiune de niște ANLuri amărâte care se vor face când? Tot așa, în ultimul an al următorului mandat, nu?

Eu, una, nu mă pot minți așa, nu pot să mă las reprezentată de un primar care își face apariția cu doar câteva luni de alegeri înainte și care nu simte nevoia să-i reprezinte pe botoșăneni la marile evenimente din oraș. Am zis și mă opresc.

Suntem în an electoral. Aveți grijă, dragilor, ce vi se spune, ce vi se promite, ce se acuză. Totul e pentru încă 3 ani de mandat liniștiți și încă unul de promisiuni. Atât și nimic mai mult.

Comentarii