Aproape 30.000 de pași. Epuizare. Zi faină.


27583 de pași. Aproape 500 de calorii consumate. Vreo 20 de kilometri parcurși. Stors de puteri. Ora 21.15. Stau pe pat, televizorul, pe Realitatea. Îl urmăresc așa că n-am altceva. Dimineață, la bazar, pt câteva chestii necesare. Am luat saci menajeri. Am pus în Redacția Buzz 3 coșuri pt colectare selectiva. Asta pe lângâ drăgălașe containere pt DEEE. Colectăm deci, selectiv. Deșeuri electrice. Hârtie, plastic și menajer. Am fugit apoi pt câteva aprobări pt a filma duminică. Altă echipă, alt subiect. #BOMD. Proiect realizat cu sprijinul Primăriei Botoșani. Mai departe. Redactie. Curs. Primul din viata mea susținut pe zona de Relații Publice și Marketing. E o idee mai veche a mea, implementată abia acum. Am terminat de altfel Comunicare și Relații Publice. E adevărat, mai mult prefer Jurnalismul. Închid paranteza. 10 minute relax la calculator. 2 știri pe site (topromanesc.ro). Facefood. Colorez. Beau o cafea. Ora 15.00, circa. Acasă. Mănânc. Zapat. 17.00. Redacție. Câteva lucruri puse la punct. 18.45:plec spre pietonal. Altă echipă, alt subiect. #BOMD. Vox populi. Cadre. Pietonalul UNIRII. Bulevard. Parc. Pietonal. Parc. Treabă rezolvată. 21. Acasă. 2 felii de pepene. Frânt. Duminică e o altă zi. De la capăt. Îmi place oricum.

Comentarii