1+8 =Buzz. Te-ai prins?


Am redacţia mea. Da, știu ce presupune asta. Știu și lista lungă de cheltuieli lunare și cu toate astea, mă încăpăţânez să rezist. Să rezist unui vis adânc. E un pic mai mult decât o redacţie. E mai mult o şcoală, dar eu mi-am dorit atât de mult redacţia asta încât prefer prima variantă. Îmi place mai mult: redacţia mea decât şcoala mea.

 Îmi crește inima să văd niște copii, niște adolescenţi, azi, că au aspiraţii de jurnalist. Sau regizori. Sau de teatru ori pedagogi. Să-i văd cu preocupări interesante, să-i observ plictisiţi și obosiţi de bârfa tipică vârstei lor, de statul degeaba că n-ai unde să te duci în afară de clasica şcoală.

 Am redacţia mea și ăsta e doar începutul
dintr-un vis mai mare la care am început să construiesc. Am zis: Buzz merită mai mult decât ce a fost până acum. Buzz poate mai mult.

Am în jur oameni care mă inspiră, care îmi ţin aripile visului drept. Am și știu: va fi mai greu, mai complicat, dar se poate. Există mai mult și mai frumos pentru Buzz. Am redacţia mea #almost1year. Până una alta, la mulți ani, Buzz! 8 ani nu e puțin. #mylovelyBUZZ. 

Comentarii