Îmi donez ziua de naștere, dar altfel. Jur că asta ar fi cea mai mare bucurie!

Când ești mic copil, abia aștepți să vină ziua ta de naștere. Te gândești cu luni înainte unde îți vei face ziua, ce cadouri îți dorești, îți faci planuri și liste cu copiii pe care îi vrei invitați. Numeri zilele și săptămânile până la ziua aceea când mai împlinești un an. Și te simți centrul universului. Asta cu buricul pământului de ziua ta rămâne valabilă și după ce crești.

Îți place să primești telefoane, mesaje, acum, mai nou, majoritatea, pe rețelele sociale. Da, ești un star pentru zi.

 La sfârșitul anului trecut îmi trecuse prin minte ideea populară în mediul virtual de a-mi dona ziua de naștere. Și sper să nu fac parada de egoism dacă am să spun că voiam s-o fac pentru copiii reporteri.

Pentru că cercul de jurnalism Micii reporteri e o chestiune care se susține și se dotează mai ales  mai mult din proiecte (atât cât poate ca și aici sunt co-finantari pe care trebuie să le suporți) mă gândisem la o strângere de fonduri pentru a ne lua o cameră video nouă.


Cea pe care o folosim acum are deja cinci ani, iar lucrul acesta se simte. Alta n-avem căci una care să-i ajute pe copii să invete să filmeze e scumpă. Acum avem o camera video Canon Legria, un fel de donație atunci.

Am început documentarea cu privire la strângerea de fonduri. Dar simplu e să-ți donezi ziua pt cauzele deja promovate. Pt o cauza a ta trebuie o groază de hârtii.  Am renunțat.

 Totuși, pentru că se apropie ziua mea, sincer, as vrea să vă gândiți la proiectul ăsta pentru copiii-reporteri, la nevoile lui. Și dacă vă place ceea ce facem, gândiți-vă că ne susținem singuri, că suntem un ONG, și nu un antreprenor, al cărui scop e educația.


O facem pt că România are nevoie de tineri pe care să se bazeze. Deștepți și activi. Asta îi învățăm pe copii.  Asta înseamnă fiți altfel când le zic puștilor cât de important pt ei e ceea ce fac aici, acum.

A face chestia asta e o treabă un pic naivă într-o lume atât de materialistă, dar eu ma încăpățânez să continui. Mă încapatinez chiar dacă asta presupune înainte de toate să strângi bani din ce aduni pt co-finantarea care urmează, necesara proiectelor care ii dezvoltă atât de frumos pe acești copii, chiar dacă asta înseamnă să te pui pe locul doi și sa mai aștepți cu asigurările alea la stat. O să reușești și asta, îți zici. Și mergi mai departe Și am început în 2011 cu o camera foto Canon  folosită pe post de video. Și asa am crescut, pas cu pas.

Așa că dacă înțelegi ideea de educație pentru viitorul României, pe 6 februarie, gândește-te mai puțin la mine, pune umărul la dezvoltarea unui proiect în cadrul căruia niste copii cresc oameni faini.


Îți las contul asociației aici și menționează ca o faci ca donație pentru viitoarea cameră  video a redacției Buzz. Jur că asta ar fi cea mai mare bucurie de ziua mea. Cel mai frumos cadou. O camera profi pt redacția Buzz. Una pe care micii reporteri să învețe. Să fie cameramani, sa fie prezentatori, sa fie reporteri. Să fie niște buni oameni de comunicare.

Asociația BuzzMedia
Cont RON – RO53RZBR 0000 0600 1582 1594
Raiffeisen Bank – suc. Botoșani

Comentarii